Jdi na obsah Jdi na menu
 


Soužití s režisérem tripů

Obávám se, že tohle téma je pro naprostou většinu psychonautů těžko přijatelné. I kdybych ho přednášel té malé části psychonautů, kteří pracují s rozšířeným vědomím, způsobilo by velké debaty. Je to přirozené, každý máme jiné nastavení a úkoly. Není to téma pro každého a málo známé, ačkoliv „pouhý“ projev zesílené intuice.. Znali ho šamané a zasvěcenci. Proroci ho popisují v bibli, i někteří mystikové.

 Např. sv.Faustyna Kowalská (1905-1938), viz https://cs.wikipedia.org/wiki/Maria_Faustyna_Kowalska v knize Deníček zapsala své zážitky viz

 https://www.edisk.cz/stahni/95047/denicek_faustyny_kowalske.pdf_3.85MB.html/

Je to snadné i těžké současně. Lehké v tom, že to zčásti zná každý. Ke každé otázce nás napadá několik odlišných myšlenek mezi kterými vybíráme. Tím ale podobnost končí.

Základem je otázka, kdo nám tripy rozšířeného vědomí, ba i některé sny dává. Je totiž jasné, že naše ego to není. Prostě ono ty informace nemá, ani mít nemůže.

Zkoumáním zjistíme, že je to naše intuice, také nazývaná vyšší Já, Nadjá či andělé. Struktura je velmi složitá. Věřící tomu říkají boží zjevení, vnuknutí, či Duch svatý.

Režiséři se mění, aniž by na to psychonaut měl vliv. Každý má svůj osobitý styl. I oni jsou zasazeni do hierarchie, mají tedy svoje Učitele.

Disponují gigantickou inteligencí, vědomostmi i mocí. V tripech se vědomí rozšíří, komunikujeme tedy s vyššími úrovněmi, někdy i tuto úroveň trochu máme. Proto si tak málo pamatujeme, zážitky se těžko dají vyjádřit slovy, takže se okamžitě zapomenou, což až tolik nevadí, silně nás ovlivní.

Pokud se naučíme v tripech vědomě komunikovat s jejich režisérem, snadno se to naučíme i mimo ně. Stačí slabě změněné vědomí. Chce to cvik a velkou zkušenost, abychom metodami verifikace měli jistotu že je to od intuice.

Tento tzv.channeling používali šamané i proroci už před mnoha tisíci lety. Vytvořit ale neustálé vnímání intuice vyžaduje nejméně dvacet let praxe a stovky tripů.

Pak až může nastat ono soužití s režisérem tripů. Nejvíc to připomíná Školu, kde jsme neustále v kontaktu s Učitelem, Guruem. Nejen, že se ho ptáme na to, co nás zajímá, ale i on nás oslovuje.

Léta trvá, než se soužití rozvine a dokonale poznáme, jak promyšleně s námi tato entita pracuje s ohledem na naše znalosti a možnosti. Vidí i do budoucna, ale umí toho daleko víc. Těžko to lze jednoduše popsat, týká se to vlastně všeho.

Výsledkem je vidět do toho, co je důležité. Nebyl problém získat informace o stavbě pyramidy, jak dostávali její stavitelé, atd. Komunikace probíhá denně. Stávají se i neshody, a ne na každou otázku dostaneme hned odpověď.

Aby to bylo ještě složitější, existuje ještě další informační proud. Není to komunikace, ale přímý projev vyššího Já v našem vědomí i těle. Člověk pak může říkat i to, čemu jeho mentální část těžko rozumí. Nebo může dostat pocit, že to, co říká nebo chce říci, není správné. Pak se na věc zeptá a slova upřesní. Tyto dva proudy se doplňují a konkurují si.

 Dokonce existuje i třetí proud, kdy symboly, čili okolnosti kolem nás, nám napovídají pochopení. Až pak je naše jednání bez omylů.

Žádný věčný klid selanky, kterou bychom si tak přáli, to není, ale náročná výuka jako v každé škole. Myslíme si, že školu a učitele už nepotřebujeme, ačkoliv životu nerozumíme, ani rozumět nemůžeme, protože je nekonečně složitý.

Kvalitní výuka a osobní vývoj bez Učitelů není možný.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář